I ove godine, tokom mjeseca septembra, na Univerzitetu u Sarajevu – Fakultetu islamskih nauka, pod pokroviteljstvom Ministarstva vakufa i vjerskih poslova države Katar, Islamski kulturni centar „Šejh Abdullah bin Zajed Al Mahmoud“ po drugi put organizuje intenzivne kurseve arapskog jezika za četrdeset i jednog studenta i studenticu prve godine Programa islamske teologije.
Početak Kursa bio je i prilka za posjetu delegacije Islamskog kulturnog centra „Šejh Abdullah bin Zajed Al Mahmoud“ Fakultetu islamskih nauka. Delegaciju su činili pomoćnik direktora Islamskog kulturnog centra, prof. Sultan Sa'd al-Badr i supervizor nastavnog osoblja Centra, prof. Muhammad Sulayman Al Sukutri. Delegaciju je primio dekan Fakulteta prof. dr. Mustafa Hasani sa saradnicima, a tema razgovora, pored aktuelnog Kursa, bili su potencijalni vidovi buduće saradnje među ovim dvjema institucijama.
Organizacija intenzivnih kurseva arapskog jezika za studente kojima arapski nije maternji jezik redovna je aktivnost ovog prestižnog Centra u Dohi, u Kataru, a ovo je drugi put da se jedan takav kurs organizuje izvan Katara, i to na Fakultetu islamskih nauka. Realizacija ovog intenzivnog kursa samo je jedan u nizu uspješnih projekata koji su rezultat dugogodišnje saradnje između Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini i države i bratskog naroda Katara. Ta saradnja, u kontekstu Fakulteta islamskih nauka, datira još od obnove zgrade Fakulteta, preko različitih vidova studentskih stipendija za učenje arapskog jezika u Kataru i učešće nastavnog osoblja u različitim oblicima edukacije.
Realizatori ovog hvale vrijednog projekta su profesori sa dugogodišnjim iskustvom u nastavi arapskog jezika za strance, profesori: prof. Mousa Muthanna Al Ashmal, dr. Youssef Rhaimi, te Katedra za filologiju Kur'ana Fakulteta islamskih nauka, uz podršku Vijeća Fakulteta i prodekana za međunarodnu saradnju.
Projekti poput ovoga prilika su za razvoj i jačanje jezičkih kompentencija studenata na arapskom jeziku, a studenti koji učestvuju u njima bit će bogatiji za korisna znanja na njihovom predstojećem akademskom putu.