U periodu od marta do juna 2023. godine, studenti Fakulteta islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu (FIN) realizovali su praktikum metodike religijskog odgoja i metodike vjerske nastave u Gazi Husrev-begovoj medresi u Sarajevu. Aktivnosti u okviru metodičkog praktikuma organizovali su i vodili članovi Katedre za religijsku pedagogiju i religijsku psihologiju na FIN-u, prof. dr. Dina Sijamhodžić-Nadarević, voditeljica Katedre, i mr. Ahmed Čolić, viši asistent na pedagoškoj i metodičkoj grupi predmeta. Praktikum je realizovan u okviru tri predmeta: Metodika religijskog odgoja, Metodika vjerske nastave II i Praktikum Metodike vjerske nastave II. Studenti su praktikum realizovali u manjim grupama, a u medresi su ih dočekali odgajatelji Naser Mehmedović, hfz. Almedina Bojić-Rizvić, Šehrizada Durović i Ajla Poturović. Prilikom posjeta odgajatelji su upoznali studente s odgojnim radom medrese, kao i s višegodišnjim iskustvom i aktuelnim izazovima u radu s učenicima, ponudili korisne savjete budućim kolegama religijskim pedagozima te upriličili obilazak medrese. Saradnja je ostvarena i na polju praktikuma metodike vjerske nastave, u okviru koje su sa studentima aktivno sarađivali profesori Salih Haušić, dr. Behija Durmišević i mr. Mensur Kerla. Studenti su najprije hospitirali časove pomenutih profesora, a potom i sami izveli po jedan čas na predmetima koje vode. Iskazujemo zahvalnost Upravi, odgajateljima i profesorima Gazi Husrev-begove medrese u Sarajevu, na srdačnom gostoprimstvu, susretljivosti, razumijevanju i prilici da učimo od njih. Radujemo se nastavku saradnje.
Search
Recent Posts
- OBAVJEŠTENJE o stavljanju na uvid javnosti korigovane verzije doktorske disertacije kandidata mr. kurra hfz. Alije Rahmana.
- TV BIR: Prof. Alibašić o islamofobiji, položaju, odgovornosti muslimana i pluralizmu u BiH
- Na ahiret preselio hfz. dr. Halil-ef. Mehtić
- Bošnjakinje, aktivistkinje iz Sjeverne Makedonije na UNSA – FIN-u u okviru programa kulturne i obrazovne razmjene
- Javni konkurs za izbor akademskog osoblja – Nastavnik u zvanju profesora, naučna oblast Pedagogija
Archives
- Novembar 2025
- Oktobar 2025
- Septembar 2025
- August 2025
- Juli 2025
- Juni 2025
- Maj 2025
- April 2025
- Mart 2025
- Februar 2025
- Januar 2025
- Decembar 2024
- Novembar 2024
- Oktobar 2024
- Septembar 2024
- August 2024
- Juli 2024
- Juni 2024
- Maj 2024
- April 2024
- Mart 2024
- Februar 2024
- Januar 2024
- Decembar 2023
- Novembar 2023
- Oktobar 2023
- Septembar 2023
- August 2023
- Juli 2023
- Juni 2023
- Maj 2023
- April 2023
- Mart 2023
- Februar 2023
- Januar 2023
- Decembar 2022
- Novembar 2022
- Oktobar 2022
- Septembar 2022
- August 2022
- Juli 2022
- Juni 2022
- Maj 2022
- April 2022
- Mart 2022
- Februar 2022
- Januar 2022
- Decembar 2021
- Novembar 2021
- Oktobar 2021
- Septembar 2021
- August 2021
- Juli 2021
- Juni 2021
- Maj 2021
- April 2021
- Mart 2021
- Februar 2021
- Januar 2021
- Decembar 2020
- Novembar 2020
- Oktobar 2020
- Septembar 2020
- August 2020
- Juli 2020
- Juni 2020
- Maj 2020
- April 2020
- Mart 2020
- Februar 2020
- Januar 2020
- Decembar 2019
- Novembar 2019
- Oktobar 2019
- Septembar 2019
- August 2019
- Juli 2019
- Maj 2019
- April 2019
- Mart 2019
- Februar 2019
- Januar 2019
- Novembar 2018
- Oktobar 2018
- Septembar 2018
- August 2018
